Saturday, February 18, 2012

Soalan-soalan PB

Soalan-soalan yang biasa ditanya tentang Premium Beautiful Corset

1.Selesa tak pakai Premium Beautiful Corset ni?

Jaw : PB diperbuat dari materials exclusive which is kita panggil akwatek & aquadyne, PB tak sama macam korset kat luar sana, PB adalah Luxury Corset yang mana bila kita sarung je, terus dapat rasa kelainan & best. Ianya sangat selesa kerana 360 degree flexibility, boleh pakai sampai 24 hours, sangat-sangat selesa walaupun sambil buat kerja samada di rumah mahupun di pejabat, even kalau nak exercise pun boleh pakai.

2. Berapa lama boleh dapat kesan untuk kurus ?

Jaw : Bab ni subjecktif sikit, sebab Premium Beautiful menstabilkan hormon badan, tingkatkan metabolism dalam badan, melancarkan darah serta memecahkan molekul lemak. Jadinya, kesan dia berbeza untuk setiap orang, ada yang seminggu dua sudah nampak hasil, ada yang sebulan, semua tu depends pada badan seseorang. Cuma yang pastinya, apabila sarung saja Premium Beautiful, automatik terus nampak shape tubuh dan immediate loose few inches. Dengan pemakaian Premium Beautiful juga, dapat hadkan pengambilan makanan kita, jangan salah faham yer, bukan hilangkan selera makan, tapi ia akan cepat kenyangkan kita walaupun dengan kuantiti makanan yang sedikit, maksudnya dia akan membantu kita untuk diet naturally.

3. Apa maksud Lifetime Warranty?

Jaw :Lifetime Warranty maksudnya ia akan cover kerosakan corset, maksudnya, bila corset rosak, boleh hantar balik repair tanpa dikenakan caj, maksudnya FOC, tapi kena faham betul2 yer, bukan ganti baru, cuma repair, anytime boleh hantar untuk service.

4. Macam mana nak basuh dan cara penjagaan ?

Jaw : untuk basuh, just rendam dalam air + PB washer dan sidai, jangan perah, jangan masuk washing machine and jangan sidai under cahaya matahari direct

5. Macam mana nak tentukan size ?

Jaw : Untuk tentukan size, depends pada measurement badan masing-masing. Premium Beautiful bukan seperti korset lain yang hanya ada S,M, L & XL. PB ikut ukuran badan, kiranya macam custom made la. Ukuran badan yang diperlukan untuk menentukan size ialah ukuran puncak dada, bawah dada, pinggang & punggung.

6. Berapa harga dan bayaran?

Jaw : harga ikut pada size yang ditentukan oleh ukuran badan anada. Ada 2 category harga iaitu kecik dan besar. Bayaran boleh dibuat melalui tunai, credit card, paypal, rhb easy installment plan and also cash installment monthly pun diterima.

7. Boleh tak nak pakai satu je, bukan set?

Jaw : Tak digalakkan sebab akan memburukkan lagi bentuk badan kita sebab akan jadi pembahagian lemak tidak rata.

8. Berapa lama nak kena pakai ?

Jaw : Minimum 8 jam setiap jam dan perlu minum banyak air.

9. Kalau bersalin c-sect boleh pakai?

Jaw : Boleh, sebaik sahaja luka sembuh, untuk permulaan, boleh pakai waist nipper after 3 weeks delivery.

10. Kalau tinggal jauh dari pembeli @ luar negara macam mana nak beli?

Jaw : Just bagi ukuran2 yang diperlukan, saya akan size, preparekan korser and courier untuk anda.

NOW IS THE RIGHT TIME FOR U TO EXPERIENCE PREMIUM BEAUTIFUL

WEAR IT... FEEL IT.. LIKE IT... SHARE IT...




Lots Of Love
Nuraini
016-6864874
nuraini_niny@yahoo.com

No comments:

Post a Comment