Monday, February 13, 2012

Buncit ! Takutnyer...

As Salam...

Kali ni kita borak pasal buncit kaum lelaki lak yer... & also perempuan
boleh jugak baca post ni.. hihi...
ok, sama seperti kaum suami yang tak suka tgk isteri buncit except time
pregnant la kan, same goes to wife, ada jugak yg nak suami sentiasa macho..

mostly kaum lelaki after kawin, pasti perut akan naik, kononnya bahagia, sebab makan terjaga, kalau naik 2,3 inci kira normal lg rsnya tapi kalau dah naik sampai perut sama ngan isteri yg pregnant 9 bulan apa kess?? Tapi sekrang bukan je yg dah kawin, belum kawin pun dah ada yg buncit. Act, buncit pun boleh mendtangkan penyakit jugak tau, jgn pandang sebelah mata.. BE CAREFUL ye cik abang sekalian..


vs
cuba tgk gambar kat atas tu, dah lebih kurang sama kan? hihi...
eni bukan omong kosong yer abang2 sekalian, ni ada article regarding this issue :-

"Memiliki perut yang buncit bukan sekadar menjejaskan personaliti seseorang, apa yang lebih membimbangkan adalah masalah kesihatan yang bakal mengundang. Sepertimana yang diketahui, masalah perut buncit sering melanda kaum lelaki berbanding wanita. Ia sering dikaitkan dengan lemak dan mereka yang mempunyai lemak yang banyak terkumpul di perut berisiko berhadapan dengan sindrom metabolik berbanding dengan mereka yang mempunyai lemak yang banyak disekitar pinggul dan paha. Ini boleh menyebabkan penyakit koronari arteri.
Sindrom metabolik yang pembentukkannya banyak dipengaruhi cara hidup dikaitkan dengantahap kolestrol yang tinggi, diabetis awal dan hypertension. Sindrom ini pada hakikatnya bukanlah satu penyakit tetapi ia adalah rangkai ketidaktentuan metabolisme badan termasuk darah tinggi, kadar insulin yang tinggi, terlebih berat badan dan tahap kolestrol yang luar biasa yang seterusnya menyebabkan anda berisiko untuk terdedah kepada diabetis, sakit jantung dan strok. Setiap satu darinya memiliki faktor risiko untuk penyakit lain dan menyebabkan pesakit berhadapan dengan masalah penyakit yang mengancam sepanjang usia.
.

adakah anda dalam golongan ini? Jika Ya, apa jalan penyelesaian anda?

Adakah akan amik pil sebanyak ini?
@

pembedahan liposuction?
@
exercise ? gym? ada ke masa nak g jogging? balik keje dah kul brp, sibuk nak layan family lagi..akhirnya, terbengkalai macam tu je kan?

TAPI, saya ada jalan penyelesaian TERBAIK
TANPA PEMBEDAHAN, TANPA PIL, TANPA EXERCISE..
.
.
.
.
.
MEMPERKENALKAN

PREMIUM BEAUTIFUL WAIST NIPPER !

jangan terkejut ye cik kak sekalian, Memang betul ia adalah salah satu dalam set Premium Beautiful tapi Waist Nipper ni unisex. Lelaki & Perempuan boleh pakai.

its SUPERBRAND...!!!
cost effective....LIFETIME WARRANTY....!!!
100% PROVEN
NO SIDE EFFECTS
just put it on your body....

"Dengan pemakaian Bengkung Premium Beautiful, hanya pakai perut buncit anda akan jadi rata dan ia bertindak sebagai 'fat burner' yang membantu untuk meningkatkan metabolisma badan…dengan itu ia akan menambah pembakaran kalori di badan. Ramai lelaki buncit telah kami bantu..


bukan sahaja flat tummy dapat, ia juga membantu mengurangkan sakit belakang & memberi tenaga untuk menjalankan aktiviti seharian. Ini kerana FIR yg ada pada Waist Nipper dapat melancarkan perjalanan darah dalam badan kita.

Waist Nipper juga dapat memberi kita tido yang lena & juga mengurangkan risiko hernia @ memulihkan sympton hernia

So, apa yang ditunggu cik abang sekalian & juga cik kakak sekalian,
boleh hadiahkan buat teman tersayang...

Lots Of Love
Nuraini
016-6864874
nuraini_niny@yahoo.com

No comments:

Post a Comment