Sunday, March 4, 2012

- Alhamdulillah -

Hi olls

Pejam celik, pejam celik, dah 5 March 2012. Kejap je masa berlalu kan?
So, dimana kita sekarang? Masih di tahap lama @ sudah memulakan langkah
baru untuk masa depan @ masih terfikir-fikir hala tuju masa depan ?

Masa tak akan menunggu kita kawan2... Sewaktu kita sedang berfikir untuk mencuba, pasti
dah ramai yang mengambil pelung mengubah kehidupan, tiada siapa
boleh mengubah hidup kita melainkan DIRI SENDIRI. Memang kita boleh berdoa pada Allah
tapi tanpa usaha, hanya sia.

Alhamdulillah, saya sudah mengambil langkah untuk terus maju dalam
hidup ini. & Dengan keputusan ini juga, saya dapat mengubah
kehidupan keluarga saya. Syukur atas rezeki dariNya. Memang benar org cakap,
kalau kita usaha, pasti akan membuahkan hasil.

For me, yg memang ZERO bab biz ni, apabila melangkah je dalam arena biz ni,
terus jadi HERO bila menuntut ilmu ngan GREAT LEADER. Dalam biz ni kita bukan sorang,
kita kerja by group, ada leader yang akan bantu kita.

Dan sekarang, saya tidak mahu berjaya seorg diri, saya ingin berkongsi kejayaan bersama2 anda
supaya kita sama2 berjaya dalam hidup ini.

Nak tahu macam mana untuk mengubah kehidupan just with side income biz?
Jom set appointment with me, jgn bimbang, free consultation ya..


Lots Of Love
Nuraini
016-6864874
nuraini_niny@yahoo.com

No comments:

Post a Comment